{"product":{"productId":"agid.21064","price":1056.85,"name":"Modul de prindere UNILOCK ESM 138-C"},"currency":"EUR"}
Material
Oțel călit.
Version
Suprafețe funcționale cementate și șlefuite.
Afișați mai mult
Afișați mai puțin
Descriere
Material
Oțel călit.
Version
Suprafețe funcționale cementate și șlefuite.
Note
Modulele de fixare UNILOCK pot fi instalate pe mesele utilajelor, în dispozitive de fixare (plăci, cuburi, turnuri etc.) cu sau fără proeminență în toate pozițiile. Controlul pneumatic al modulelor de fixare poate fi efectuat individual sau împreună.
Acest lucru înseamnă că un sistem de fixare în punctul zero poate fi personalizat.
Datorită construcției modulare, numărul și distanța dintre modulele de fixare pot fi adaptate în mod optim la sarcina de fixare. Timpii de pregătire sunt reduși în mod semnificativ și, astfel, timpii de funcționare a utilajelor sunt extinși.
Forțele ridicate de fixare sunt generate de ansamblul integrat de arcuri (unitatea este fixată fără presiune).
Procesul de eliberare este unul pneumatic.
Chiar și în cazul unei scăderi de presiune sau al unor fluctuații în ceea ce privește alimentarea cu aer comprimat, forța completă de tragere este menținută.
În mod standard, toate modulele de fixare sunt prevăzute cu o funcție turbo. Un impuls scurt de aer la racordul de aer ”Turbo” mărește semnificativ forța normală de retracție obținută de arcuri. Acest lucru face ca modulele de fixare să fie ideale pentru prelucrări grele.
Se recomandă utilizarea funcției turbo pentru o forță maximă de tragere.
Următoarele forțe de fixare pot fi obținute cu ajutorul șuruburilor de fixare UNILOCK în combinație cu șuruburile de fixare M10, M12, M16:
- Forța de menținere (M10) 35.000 N
- Forța de menținere (M12) 50.000 N
- Forța de menținere (M16) 75.000 N
Forța de menținere cu șurubul cilindric DIN EN ISO 4762 -12.9
Șuruburile de fixare pot fi fixate numai împreună cu o unitate de schimbare montată în cadrul modulului de fixare.
O dimensiune consistentă a șurubului de fixare pentru sistemul modular de fixare pe 5 axe 80 și compatibilitatea cu sistemul pneumatic de fixare cu punct zero garantează o gamă largă de aplicații disponibile.
Acest lucru înseamnă că un sistem de fixare în punctul zero poate fi personalizat.
Datorită construcției modulare, numărul și distanța dintre modulele de fixare pot fi adaptate în mod optim la sarcina de fixare. Timpii de pregătire sunt reduși în mod semnificativ și, astfel, timpii de funcționare a utilajelor sunt extinși.
Forțele ridicate de fixare sunt generate de ansamblul integrat de arcuri (unitatea este fixată fără presiune).
Procesul de eliberare este unul pneumatic.
Chiar și în cazul unei scăderi de presiune sau al unor fluctuații în ceea ce privește alimentarea cu aer comprimat, forța completă de tragere este menținută.
În mod standard, toate modulele de fixare sunt prevăzute cu o funcție turbo. Un impuls scurt de aer la racordul de aer ”Turbo” mărește semnificativ forța normală de retracție obținută de arcuri. Acest lucru face ca modulele de fixare să fie ideale pentru prelucrări grele.
Se recomandă utilizarea funcției turbo pentru o forță maximă de tragere.
Următoarele forțe de fixare pot fi obținute cu ajutorul șuruburilor de fixare UNILOCK în combinație cu șuruburile de fixare M10, M12, M16:
- Forța de menținere (M10) 35.000 N
- Forța de menținere (M12) 50.000 N
- Forța de menținere (M16) 75.000 N
Forța de menținere cu șurubul cilindric DIN EN ISO 4762 -12.9
Șuruburile de fixare pot fi fixate numai împreună cu o unitate de schimbare montată în cadrul modulului de fixare.
O dimensiune consistentă a șurubului de fixare pentru sistemul modular de fixare pe 5 axe 80 și compatibilitatea cu sistemul pneumatic de fixare cu punct zero garantează o gamă largă de aplicații disponibile.
Technical Data
- Forță de tragere cu turbo de 25 kN.
- Presiune sistem: 6 bar, aer lubrifiat.
- Repetabilitate ≤0,005 mm.
- Interval de temperatură de la 5° la 60°C.
- Conexiune opțională pentru curățarea aerului.
- A treia conexiune de aer poate fi folosită ca funcție de interogare pentru elementele glisante de tensionare deschise sau închise.
- Presiune sistem: 6 bar, aer lubrifiat.
- Repetabilitate ≤0,005 mm.
- Interval de temperatură de la 5° la 60°C.
- Conexiune opțională pentru curățarea aerului.
- A treia conexiune de aer poate fi folosită ca funcție de interogare pentru elementele glisante de tensionare deschise sau închise.
Advantages
- Poate fi automatizat prin diferite opțiuni de interogare.
- Funcție turbo standard.
- Repetabilitate ≤0,005 mm.
- Poziţionare prin conuri scurte.
- Forțe mari de tragere.
- Optimizarea timpului de configurare.
- Funcție turbo standard.
- Repetabilitate ≤0,005 mm.
- Poziţionare prin conuri scurte.
- Forțe mari de tragere.
- Optimizarea timpului de configurare.
Scope of delivery
1x Modul de prindere.
6x Șuruburi de montare.
6x Capace pentru șuruburile de fixare.
6x Șuruburi de montare.
6x Capace pentru șuruburile de fixare.
Attention
Lățimea nominală recomandată a furtunului:
- Până la patru module de prindere cu o lățime nominală a furtunului de 6 mm.
- Din cinci module de prindere, lățimea nominală a furtunului este de 8 mm.
- Până la patru module de prindere cu o lățime nominală a furtunului de 6 mm.
- Din cinci module de prindere, lățimea nominală a furtunului este de 8 mm.
Function principle
Modulele de fixare pot fi conectate în mod opțional fie prin intermediul conexiunilor prevăzute pe placa de bază, fie direct la conexiunea filetată din cadrul modulului de fixare.
Pentru a asigura funcționarea glisorului, camera superioară a pistonului trebuie ventilată prin intermediul racordului de aer ”Turbo”.
Există patru opțiuni în acest sens:
1) Conectarea și utilizarea funcției turbo prevăzută în placa de bază, lângă conexiunea ”Deschis”. Acest lucru permite ca modulul de fixare să fie reajustat cu un impuls scurt de aer, dacă este necesar. (Recomandat)
2) O singură gaură pentru evacuarea aerului în placa de bază conectată la conexiunea turbo. Pentru a etanșa gaura împotriva impurităților, nu se utilizează un racord cu funcție de blocare, ci un șurub pentru aerisire.
3) În cel de-al treilea caz, camera pistonului trebuie ventilată printr-o gaură care este conectată sub placa de bază prin intermediul unei caneluri transversale. Gaura trebuie să corespundă cu racordul turbo pentru a permite ventilarea.
4) Dacă modulul de fixare este activat din lateral, în acest punct trebuie introdus un șurub pentru aerisire.
Pentru a asigura funcționarea glisorului, camera superioară a pistonului trebuie ventilată prin intermediul racordului de aer ”Turbo”.
Există patru opțiuni în acest sens:
1) Conectarea și utilizarea funcției turbo prevăzută în placa de bază, lângă conexiunea ”Deschis”. Acest lucru permite ca modulul de fixare să fie reajustat cu un impuls scurt de aer, dacă este necesar. (Recomandat)
2) O singură gaură pentru evacuarea aerului în placa de bază conectată la conexiunea turbo. Pentru a etanșa gaura împotriva impurităților, nu se utilizează un racord cu funcție de blocare, ci un șurub pentru aerisire.
3) În cel de-al treilea caz, camera pistonului trebuie ventilată printr-o gaură care este conectată sub placa de bază prin intermediul unei caneluri transversale. Gaura trebuie să corespundă cu racordul turbo pentru a permite ventilarea.
4) Dacă modulul de fixare este activat din lateral, în acest punct trebuie introdus un șurub pentru aerisire.
Drawing reference
a) racord fără tub flexibil, pe partea inferioară (deschis)
garnitură inelară Ø 9x1,5
b) racord fără tub flexibil, pe partea inferioară (Turbo)
garnitură inelară Ø 9x1,5
c) muchie de centrare
d) ventilație
e) racord fără tub flexibil, pe partea inferioară (interogarea presiunii dinamice/pozițiile glisierei de prindere)
garnitură inelară Ø 9x1,5, 2 bar, 15l/min
f) racord lateral G1/8 (acționare deschisă)
g) racord lateral G1/8 (Turbo)
Racordurile modulelor de prindere sunt marcate cu simboluri sub formă de săgeată la diametrul exterior.
garnitură inelară Ø 9x1,5
b) racord fără tub flexibil, pe partea inferioară (Turbo)
garnitură inelară Ø 9x1,5
c) muchie de centrare
d) ventilație
e) racord fără tub flexibil, pe partea inferioară (interogarea presiunii dinamice/pozițiile glisierei de prindere)
garnitură inelară Ø 9x1,5, 2 bar, 15l/min
f) racord lateral G1/8 (acționare deschisă)
g) racord lateral G1/8 (Turbo)
Racordurile modulelor de prindere sunt marcate cu simboluri sub formă de săgeată la diametrul exterior.
Accessory
Șurub de prindere 42208
Șurub de protecție pentru modulele de prindere 42796
Capac pentru modulele de prindere 42796
Șurub de protecție pentru modulele de prindere 42796
Capac pentru modulele de prindere 42796
Notă importantă privind descărcarea modelelor CAD
Pentru a descărca modelele noastre CAD, trebuie mai întâi să vă autentificați. Dacă nu v-ați creat încă un cont, vă rugăm să vă înregistrați la rubrica "Contul meu" (partea dreaptă a ecranului) și să urmați instrucțiunile.